+363 075 38 599

megjelenítése / elrejtése menü

Reklamáció

A reklamációs igény leggyorsabb rendezése közvetlenül az áruházunkban történik. Ennek címe megtalálható a számlán, és a kapcsolat menüpont alatt. Abban az esetben ha segítségre lenne szüksége, keresse fel ügyfélszolgálatunkat az info@iventilatorok.hu e-mail címen. Lehetősége van panasza bíróságon kívüli rendezésére is egy semleges harmadik fél által, az EU által biztosított alternatív vitarendezési fórumon.


1. Sérült vagy hibás termék

A GLS futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis csomagot az emeletre felvíve kézbesítjük.

Gebrüder Weiss futárszolgálattal történő kiszállítása esetén nagy csomagot az első zárható ajtóig kézbesítjük.
A külső csomagolást lehetőség van ellenőrizni.

Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.

Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:

  • Sérült csomagolás esetén, kérjük a terméket ne vegye át.
  • Amennyiben nem adódik lehetősége a csomagolást kibontani és a termék sérült, akkor ezt 24 órán belül jelezze nekünk az info@iventilatorok.hu e-mail címünkre.


2. Hiányos csomag, vagy mást kapott

Ebben az esetben kérjük, írjon az info@iventilatorok.hu e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk…




3. Működési hibás termék

Amennyiben a termék használata során működési hiba lép fel, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunk felé az info@iventilatorok.hu e-mail címen a rendelési szám és a hiba jellegének megadásával.

Ha árut küld vagy hoz vissza, minden esetben csatolja a következő dokumentumokat:

  • Számlát (másolat)
  • A hiba, probléma leírását
  • Az Ön elérhetőségét



4. Nem kapott számlát a csomaggal

A számlát minden esetben beletesszük a csomagba. Esetlegesen el tudjuk küldeni el az Ön e-mail címére elektronikus formában 3 munkanapon belül.

5. Rendelés felmondása, elállás

Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?


Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.

A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.

Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamintszámítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.



A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.

Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti az árát az Ön által megadott bankszámlára történő átutalással.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.

A fogyasztó a terméket az eladó 2045 Törökbálint, Dulácska u. 2. szám alatt található áruházába köteles visszajuttatni.

Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.



8. Felelősség kizárása

Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.

Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.






Itt találja a reklamációs jegyzőkönyvunket:Reklamációs jegyzőkönyv.jpg