A reklamációs igény leggyorsabb rendezése közvetlenül az áruházunkban történik. Ennek címe megtalálható a számlán, és a kapcsolat menüpont alatt. Abban az esetben ha segítségre lenne szüksége, keresse fel ügyfélszolgálatunkat az info@iventilatorok.hu e-mail címen. Lehetősége van panasza bíróságon kívüli rendezésére is egy semleges harmadik fél által, az EU által biztosított alternatív vitarendezési fórumon.
A GLS futárszolgálattal történő kiszállítása esetén kis csomagot az emeletre felvíve kézbesítjük.
Trans pack történő kiszállítása esetén nagy csomagot az első zárható ajtóig kézbesítjük.
A külső csomagolást lehetőség van ellenőrizni.
Ha az árut személyesen veszi át, akkor is ellenőrizze annak sértetlenségét, a csomag tartalmát.
Ha a kiszállított termék hibás, vagy sérült több dolgot is tehet:
Ebben az esetben kérjük, írjon az info@iventilatorok.hu e-mail címünkre és mi hamarosan jelentkezünk…
Amennyiben a termék használata során működési hiba lép fel, kérjük jelezze ezt ügyfélszolgálatunk felé az info@iventilatorok.hu e-mail címen a rendelési szám és a hiba jellegének megadásával.
Ha árut küld vagy hoz vissza, minden esetben csatolja a következő dokumentumokat:
A számlát minden esetben beletesszük a csomagba. Esetlegesen el tudjuk küldeni el az Ön e-mail címére elektronikus formában 3 munkanapon belül.
Már kézhez kapta a terméket, de mégsem felel meg? Meggondolta magát?
Ebben az esetben a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül élhet az Elállás jogával, azaz elállhat a vásárlástól. Ez azt jelenti, hogy a vásárlás előtti állapotot állítjuk elő.
A termék cseréje elállás esetén nem lehetséges.
Nem gyakorolhatja a fogyasztó az elállási jogát a vonatkozó jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen a szerzői jogi védelem alatt álló termékek (pl.: hang-, illetve képfelvétel, valamintszámítógépes szoftver) esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy elálláskor a visszaküldött terméket lehetőség szerint, a készülék eredeti, gyári csomagolásában, annak hiányában a leggondosabb csomagolásban szíveskedjen visszaküldeni. Az utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni.
A fogyasztó az elállási joga gyakorlását írásban (e-mailben vagy postai levélben) köteles az eladónak bejelenteni.
Amennyiben a fogyasztó a termék árát megfizette, az eladó az elállás közlését és a termék visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül visszatéríti az árát az Ön által megadott bankszámlára történő átutalással.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket.
A fogyasztó a terméket az eladó 2045 Törökbálint, Dulácska u. 2. szám alatt található áruházába köteles visszajuttatni.
Csak akkor vagyunk kötelesek a terméket visszavenni, ha azt sérülésmentesen és az összes tartozékával együtt szolgáltatja vissza. Amennyiben a terméket már használta és nem tudja azt a megfelelő csomagolásban, sérülésmentesen visszaszolgáltatni nekünk, akkor az eladó nem veszi vissza a terméket és nem fizeti vissza a termék árát, ilyen esetben a terméket a fogyasztó költségére visszaszállíttatja a fogyasztónak.
Az eladó fenntartja magának azt a jogot, hogy rendkívüli esetben vagy kizárólag előzetes fizetés esetén, vagy egyáltalán ne szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételeket, vagy más módon kárt okoznak az eladónak.
Az eladó nem felel az internetes hálózat esetleges műszaki hibáiból, a kommunikációs eszközök esetleges meghibásodásából, bármely szoftver vagy program meghibásodásából, esetleges technikai meghibásodásokból eredő károkért.